Technické informace
- stejně tak jako ve verzi pro platformu PS2 je počet vozidel a chodců řízen denní dobou, a to v souboru pocycle.dat, tedy souboru v hlavní složce. Nicméně maximum vozidel v dopravě bylo z verze pro PS2 změneno na takřka dvojnásob pro PC, tedy z 10ti na 18 jednotek. Další plus se týká libovolného upravování těchto hodnot!
- frame limiter je zjevně nastaven na 25 snímků za vteřinu, ale tuto možnost můžete vypnout, tudíž se toto číslo zvedne až na 35-50 (na dobrém PC) a textury se tak budou načítat správně, už tomu tedy nebude tak jako v GTA3 nebo ve Vice City.
- dále můžete v souboru timecyc.Dat kontrolovat maximální viditelnou vzdálenost, která je taktéž upravitelná.
- GTA3.IMG, tedy soubor, do kterého se ukládají všechny textury a modely ve hře je třikrát větší než ve Vice City, má úctyhodných 940MB.
- další překvapující zpráva se týká obrovského spustitelného souboru EXE, který má velikost 15MB, slouží jako kořenový soubor (root file) pro spouštění hry.
- mnoho takovýchto souborů můžete upravovat v hlavní datové složce a to mnohem snadněji, než tomu bylo naopak ve Vice City.